Bekövetkezik, amire számítani lehetett. Azok után, hogy kiesett a Malév és a fapados Ryanair már alapból a kettes terminálra került, várható volt, hogy költségkímélés címén lakatot tesznek a jó öreg - de vonattal elérhető - egyes terminálra.
A csak 200-as békávéval elérhető 2A és a 2B többnyire kong az ürességtől, a tavaly nyitott SkyCourt bérlőitől a Budapest Airport vastagon beszedi a bérleti díjat, miközben eltűnt a rendszerben min. 1,5 millió pénzes utas. A Ryanair 30 új járata,a folyamatos törölgetések mellett is jól hangzik kimondva, de mindenki tudja, hogy a 7-10 000 Ft-ért utazó lokoszt utas nem fog túl sok eurót hagyni a terminál csili-vili boltjaiban és senki nem akar egy 7 forintos angol út előtt 100 euróért wellness masszázst kérni, mert a Ryanair épp 2 órát kési. Így legalább össze lehet vonni egy terminálra a biztonsági ellenőröket, ahol a leépítés rendesen szűkítette a kapacitásokat. Bár a megmaradt dolgozók erőn felül teljesítenek, hogy az utasok ne vegyenek észre semmit a változásból, hosszú távon - főleg nyáron - biztos lett volna némi fennakadás.
Bár a hír csak ma került be a sajtóba, a repülőtéren már napok óta tényként kezelik az ott dolgozók, hogy jövő hónaptól elindul a költözés. Akik már is nyárra foglaltak jegyet, mindenképpen figyeljenek a változásra. A légitársaságok biztosan időben tájékoztatják utasaikat a változásról, de nem árt résen lenni.