Azon utastársak jelentkezését várjuk, akiket hátrányosan érintettek a WizzAir április-május-júniusi törlései (pl Thesszaloniki, Malaga, Pisa, Kolozsvár stb) és nem sikerült másik utat szerezniük helyette a wizz-től.
Érdemes mindenkinek leellenőrizni a foglalásait, mert a Wizzair eddig még e-mailt sem küldött a törlésekről, csak a járatok eltűntek a menetrendből.
Ezen személyektől kérnénk egy e-mailt a foglalásaik visszaigazolásáról, melyek később törölve lettek (a foglalásban szereplő adatok kellenek a reklamációs és érdekképviseleti beadványok elkészítéséhez).
A célunk az, hogy a WizzAir magára nézve is alkalmazza az utazási szerződést, illetve az idevágó kormányrendeletet és EU-s utasításokat, hogy a törölt útjaink helyett ne csak pénzt vagy pontot választhassunk, hanem másik utazást az eredeti úti célunkra, egy nekünk is megfelelő időpontban, vagy ugyanabban az időpontban egy másik helyszínre.
Egyenként simán leráz minket a WizzAir telefonon és írásban is, az érdemi jogorvoslatig pedig nemigen jut el egy-egy utas. de együtt elérhetjük a célt. Én pedig adom az időmet és energiámat a dolog ügyintézéséhez.
sutalaci (sutalaci@freemail.hu)