Fapadbarát repterek

Fapadossal okosan

Az akciókat, hirdetéseket látva sokakban felmerülhet: tényleg lehet ingyen repülni? Ha ingyen nem is, de néhány €-ért már simán. Egy-egy utazás előtt célszerű alaposan felkészülni a légitársaságból, a reptérből, a városból. Érdemes tisztában lenni a "játékszabályokkal." Történeteiteket, élményeiteket a lokoszt kukac gmail pont com címre várjuk.

Lájk

Kommentek

Címkék

ace (6) airberlin (9) ams (3) amsterdam (4) anglia (3) barcelona (20) bcn (20) bécs (4) bergamo (19) beszámoló (122) bristol (6) brüsszel (3) bts (10) bud (22) budapest (59) clickair (4) csomagdíj (3) dublin (3) easyjet (35) eindhoven (3) ellenőrzés (4) erdély (4) fapados (189) forli (5) franciaország (3) genf (5) girona (3) hahn (3) helyi info (13) ibiza (4) isztambul (4) katalónia (10) kézipoggyász (6) kijev (3) koppenhága (3) lanzarote (6) liverpool (3) lokoszt (144) london (8) lowcost (150) ltn (6) luton (6) madrid (6) mallorca (5) malmö (3) málta (3) manchester (4) milánó (3) nyaralás (3) olaszország (13) olcsó repülőjegy (61) online checkin (3) párizs (6) pmi (6) poggyász (3) portugália (4) pozsony (9) psa (3) repülés (10) repülőjegy (4) repülőterek (31) riga (3) rimini (5) róma (6) ryanair (96) santander (3) schwechat (3) security (3) skyeurope (20) spanyolország (36) stockholm (7) temesvár (7) tenerife (5) törlés (3) trapani (3) treviso (3) tsf (3) tsr (8) uk (3) utazás (118) városlátogatás (53) városok (56) Varsó (3) vie (5) weeze (4) wizz (71) wizzair (138) Címkefelhő

Egy hét fapados

2009.06.12. 21:55 | lokoszt | Szólj hozzá!

Címkék: ryanair fapados easyjet skyeurope lowcost lokoszt

Csemegézzünk az elmúlt hét - fapados szegmenst érintő - híreiből.

 

Sokkal többet költene marketingre a Malév

Költséglefaragással, jelentősen megnövelt marketingköltéssel és a fapados utasok elhódításával tenné magát rendbe a Malév – írja a Kreativ Online.
A légitársaság a tavalyi 30 helyett 20 géppel fut neki a téli szezonnak, és az utazóközönség növelése a célja: idén 3,1 millió utast szállítanának kétharmados helykihasználtság mellett. Mindehhez – konkrét mérték megjelölése nélkül – jóval többet költenének marketingre, az üres helyeket a fapadosok közönségével töltenék fel.

Ryanair: az ideális utasnak nincs csomagja és nem pisil

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O'Leary egy olyan takarékossági tervről számolt be, amely szerint az utasoknak maguknak kellene a géphez vinniük csomagjaikat, illetve külön fizetniük kellene azért is, ha a fedélzeten szeretnék használni a mellékhelyiséget – számol be a Napi Online.
Az utazóközönség felháborodását meg sem várva, a Ryanair egyik legnagyobb brit bázisának számító Stansted repülőtér szóvivője csak annyit közölt: mindent megtesz már azért is, hogy megértse a tervezett intézkedéseket. Szerinte a Ryanair tervezete a gyakorlati kivitelezhetőségen túl biztonsági aggályokat is felvet, sőt a Stansteden egyenesen attól tartanak: az ír cég legközelebb azt javasolja majd az utasoknak, hogy egyáltalán ne vigyenek magukkal csomagokat.

Ismét a csőd szélén táncol a SkyEurope


A Menedzsment Fórum mellett több lap is beszámolt arról, hogy ssmét komoly tőkeinjekcióra van szüksége a SkyEurope-nak, ezúttal 20 millió eurót kellene a befektetőknek a cég rendelkezésére bocsátani a további működéshez.
Hitelezőkkel is tárgyalnak és kidolgoztak egy új törlesztési ütemtervet, mondta Bitter. "Nem arról van szó, hogy nem fizetjük a tartozásokat. Az viszont igaz, hogy nem törlesztünk időben" - mondta a közép-európai térség első fapados légitársaságának vezetője a CTK cseh hírügynökségnek.
A korábban a SkyEurope marketingtevékenységét irányító prágai Beyond Interactive reklámügynökség több napja újsághirdetések útján keresi a légitársaság többi hitelezőjét, hogy közösen csődeljárást indítsanak ellene. "Csak annyit akarunk, hogy a SkyEurope adja meg, amivel tartozik" - mondta David Lhota, a reklámcég ügyvezetője.
A CTK kérdésére válaszolva Jason Bitter elmondta: nem tudja, hogy a cég megéri-e a következő évet. "Akár az egész piac összeomolhat, minket pedig már sokszor temettek, de még mindig itt vagyunk" - mondta.

Európa legnagyobb fapados légitársasága reklámozná Pécset

Első hallásra nem volna rossz, ha a pécsi Európa Kulturális Fővárosa programot egy olyan internetes honlapon lehetne hirdetni, amit havonta mintegy 30 millióan néznek meg. Egyebek mellett ugyanis saját weblapjának lehetőségeit is felajánlotta a Ryanair, Európa legnagyobb fapados légitársasága, amely a napokban promóciós-hirdetési ajánlattal kereste meg az EKF menedzsmentközpontot – írta a bama.hu.
Tamás László, az ír cég közép-kelet-európai ügyeiért is felelős marketingvezetője lapunknak elmondta, emellett elképzelhetőnek tartja a repülőgépek fedélzeti magazinjaiban történő megjelenést vagy éppen a csomagtereken való hirdetést. Tamás László azt sem titkolta, ez közös érdek, hiszen ők az eszéki reptérről is szállítanak utasokat. A világcég marketingvezetője közölte: az a gyakorlat, hogy ha valamely város vagy turisztikai hivatal erre áldoz valamennyi keretet, azt a Ryanair megduplázza, s együttes kampányt indítanak. Ezért is várja most a pécsiek válaszát.
Eszékre repülnek
Idén májusban indult el a Ryanair első járata Eszékről Frankfurtba, egészen pontosan Frankfurt-Hahn repülőtérre.
Az ügy Baranyában is érdeklődést keltett, főleg, hogy a pécs-pogányi reptér gyakorlatilag üres. A távolság ugyanakkor nem nagy, a mintegy 100 kilométer akár buszokkal is leküzdhető.


A végére pedig egy kis érdekesség:

A Brawn fapadossal repül, nagy pénzre vár

”Idén nem téma a költségvetésünk. Ha egyetlen pennyt sem keresünk, akkor is elérjük, amit akarunk – indokolta Nick Fry csapatigazgató a skysports.com-nak, miért nem kötöttek még jövedelmezőbb szponzorszerződéseket. – A kocsi fejlesztése rendben megy, okosan használjuk a pénzünket, az autóra és az istállóra fordítjuk. Ross és én is Easyjettel repülünk, ez a helyes a jelenlegi gazdasági helyzetben.” – idézi Nick Fry csapatigazgatót a Sportgeza.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lokoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr581181822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.