Bristol, először fapadossal

2009.01.20. 00:32 | sYg | 2 komment

Címkék: utazás beszámoló ryanair városok fapados lowcost bristol olcsó repülőjegy

Reni küldött nekünk egy beszámolót élete első ultra-lowcost utazásáról, amivel édesanyját lepte meg. A 2X20Ft.-os jegyárat Reninek a Ryanair karácsonyi visszaszámlálós akciójában sikerült megcsípni. Odafelé majd' fél óra késéssel indultak, vissza szinte pontosan érkeztek és megtapasztalták a "UK one handbag policyt" :)

Szeretném elmesélni milyen volt „nyaralásunk” édesanyámmal Bristolba.

Január 12-én indultunk éjszaka és 14-én már jöttünk is vissza. A repülőjegyet az interneten foglaltam le, kollégám segítségével. Nagyon olcsó volt, alig hittem el, hogy mindössze 40.- Ft-ba került két főre oda-vissza. Ryanairrel mentünk, ami sajnos tartogatott némi titkot számomra. Erről később. Sikerült szállást is foglalni neten, a Washington Hotelben (két éjszaka 120 Font) szálltunk meg, ami Bristol központjában van. Már a repülőtéren megismerkedtünk egy fiatal magyar párral, akik kint élnek, és így segítséget nyújtottak abban, hogy térképemen pontosítsunk bizonyos látnivalókat. Nagyon segítőkészek voltak, itt szeretném megköszönni nekik, hogy kivittek minket a reptérről a hotelbe, valamint azt, hogy pontos leírást adtak a városról, látnivalókról, hova érdemes menni, mit érdemes megnézni. A hotel nagyon kényelmes volt. Kaptunk reggelit; édesanyámnak külön készítettek sonkát tojással, a kínálópultról pedig lehetett yoghurtot, műzlit, sajtokat, gyümölcsleveket, pékárut választani. Nagyon tetszett, hogy a szobánkban volt egy tálca, amin különféle teafajta, és instant kávé, kávétejszín (vagy tej), kis üvegcsékbe kakaópor, teakeverék volt található két bögrével, teás készlettel. A városnézésre egy nap állt rendelkezésünkre, a 10 nevezetességből 9-et sikerült megnézni. Fantasztikus építményeket láttunk, csodálatos volt az idő, igazi tavaszias hangulat volt. Esernyőt is vittünk, csak épp nem volt nálunk amikor hirtelen szitálni, majd zuhogni kezdett az eső. Szerencsére nem tartott sokáig. A következő nap már készülődtünk is haza, bár lett volna rá idő hogy még nézelődjünk kicsit, mi inkább kipihentük az előző napi hatalmas sétát. Busszal (7 Font) mentünk ki a reptérre, ahol a sokk ért: Ryanairnél nem lehet két poggyászod csak egy. Nálunk az volt a helyzet hogy mindkettőnknél két poggyász volt így nem engedtek fel a repülőre mindaddíg, amíg át nem szervezzük a csomagjainkat. Tehát egy nagy duty free-s szatyorba került a kézitáskánk, és az már megfelelt. Ha ezt tudtuk volna előre biztosan úgy készülünk. A lényeget tekintve nagyon hangulatos kis „nyaralás” volt ez a bristoli kiruccanás.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.20. 20:57:03

most már legalább tudják :) köszi a beszámolót.

doki.zsuzsa 2009.01.31. 08:47:37

mi 5 nappal később voltunk...
már készül róla a beszámoló