Fapadbarát repterek

Fapadossal okosan

Az akciókat, hirdetéseket látva sokakban felmerülhet: tényleg lehet ingyen repülni? Ha ingyen nem is, de néhány €-ért már simán. Egy-egy utazás előtt célszerű alaposan felkészülni a légitársaságból, a reptérből, a városból. Érdemes tisztában lenni a "játékszabályokkal." Történeteiteket, élményeiteket a lokoszt kukac gmail pont com címre várjuk.

Lájk

Kommentek

Címkék

ace (6) airberlin (9) ams (3) amsterdam (4) anglia (3) barcelona (20) bcn (20) bécs (4) bergamo (19) beszámoló (122) bristol (6) brüsszel (3) bts (10) bud (22) budapest (59) clickair (4) csomagdíj (3) dublin (3) easyjet (35) eindhoven (3) ellenőrzés (4) erdély (4) fapados (189) forli (5) franciaország (3) genf (5) girona (3) hahn (3) helyi info (13) ibiza (4) isztambul (4) katalónia (10) kézipoggyász (6) kijev (3) koppenhága (3) lanzarote (6) liverpool (3) lokoszt (144) london (8) lowcost (150) ltn (6) luton (6) madrid (6) mallorca (5) malmö (3) málta (3) manchester (4) milánó (3) nyaralás (3) olaszország (13) olcsó repülőjegy (61) online checkin (3) párizs (6) pmi (6) poggyász (3) portugália (4) pozsony (9) psa (3) repülés (10) repülőjegy (4) repülőterek (31) riga (3) rimini (5) róma (6) ryanair (96) santander (3) schwechat (3) security (3) skyeurope (20) spanyolország (36) stockholm (7) temesvár (7) tenerife (5) törlés (3) trapani (3) treviso (3) tsf (3) tsr (8) uk (3) utazás (118) városlátogatás (53) városok (56) Varsó (3) vie (5) weeze (4) wizz (72) wizzair (140) Címkefelhő

A Ryanair megint bedobta az állóhelyes sztorit

2010.07.03. 08:20 | lokoszt | 1 komment

Címkék: ryanair

Lehet, hogy az ír cég hírgyárosai elfelejtették, hogy az állóhelyes mesét egyszer már bedobták, de az is lehet, hogy rengeteg nem várt megjelenést produkált, ezért most adtak egy újabb feladatot a sajtófigyelő cégüknek.

 

A sztori röviden: A Ryanair azt állítja, hogy rövid távú járatain állóhelyeket alakít ki. Az elképzelés szerint a legfeljebb 10 euróba kerülő jegyekkel egyszerre 40-50 utas állhatna a gépeken. Egyes hírforrások szerint 10 széknyi helyre állítanának be ennyi arcot.

10 szék, az ugye  3 fél sor…


Elvileg mindenki be lesz csatolva - tehát nem metrókapaszkodókat szerelnek fel a poggyásztartók alá – sőt az álló utasoknak még külön mosdó is dukál. Aki ült már Ryanair gépen, az talán nehezen tudja elképzelni, hogyan is fér el újabb 50 utas, meg egy budi.  Ráadásul a cég folyamatosan matekozik a súlyelosztással is, kisebb töltöttségű járatokon lezárják az első és hátsó  4-5 sort.

Kérdés, ilyenkor mi a sorsa az állóhelyes utasoknak? Meg aztán hova teszik a kézicsomagjaikat? Fogják az egyik kezükben? Az álló utasokat kizárják a fedélzeti fogyasztásból is? Persze ha csak egy kávét akarnak inni, ahhoz nem kell lehajtható asztal sem. Gondolom az amúgy alapértelmezettként az ülések hátuljára ragasztott biztonsági kártyát a padlóra celluxozzák. Apropó biztonság. Nem véletlenül találták ki, hogy az ajtóknak, vészkijáratoknak arányban kell lenniük a maximálisan szállított utas számmal. A Ryanair által hajtott „négyajtós” (4 szabvány ajtó és 4 vészkijárat) Boeing 737-800-asokon elvileg max. 189 utas szállítható. Vélhetően nem fognak újabb ajtókat vágni a Boeingekre, bár futhatnának egy kört az SZKT-nál, ahol egy trolivá átoperált busznál megoldották a plusz ajtó kérdést :)
 

 

Bookmark and Share

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

A bejegyzés trackback címe:

https://lokoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr562126152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása