Fapadbarát repterek

Fapadossal okosan

Az akciókat, hirdetéseket látva sokakban felmerülhet: tényleg lehet ingyen repülni? Ha ingyen nem is, de néhány €-ért már simán. Egy-egy utazás előtt célszerű alaposan felkészülni a légitársaságból, a reptérből, a városból. Érdemes tisztában lenni a "játékszabályokkal." Történeteiteket, élményeiteket a lokoszt kukac gmail pont com címre várjuk.

Lájk

Kommentek

Címkék

ace (6) airberlin (9) ams (3) amsterdam (4) anglia (3) barcelona (20) bcn (20) bécs (4) bergamo (19) beszámoló (122) bristol (6) brüsszel (3) bts (10) bud (22) budapest (59) clickair (4) csomagdíj (3) dublin (3) easyjet (35) eindhoven (3) ellenőrzés (4) erdély (4) fapados (189) forli (5) franciaország (3) genf (5) girona (3) hahn (3) helyi info (13) ibiza (4) isztambul (4) katalónia (10) kézipoggyász (6) kijev (3) koppenhága (3) lanzarote (6) liverpool (3) lokoszt (144) london (8) lowcost (150) ltn (6) luton (6) madrid (6) mallorca (5) malmö (3) málta (3) manchester (4) milánó (3) nyaralás (3) olaszország (13) olcsó repülőjegy (61) online checkin (3) párizs (6) pmi (6) poggyász (3) portugália (4) pozsony (9) psa (3) repülés (10) repülőjegy (4) repülőterek (31) riga (3) rimini (5) róma (6) ryanair (96) santander (3) schwechat (3) security (3) skyeurope (20) spanyolország (36) stockholm (7) temesvár (7) tenerife (5) törlés (3) trapani (3) treviso (3) tsf (3) tsr (8) uk (3) utazás (118) városlátogatás (53) városok (56) Varsó (3) vie (5) weeze (4) wizz (72) wizzair (140) Címkefelhő

Elrepül tőlünk a Ryanair

2010.10.29. 11:33 | lokoszt | 14 komment

Címkék: ryanair fapados lokoszt

Ma 21.10-kor indul az utolsó Ryanair gép, az FR1024-es számú dublini járat. Vélhetően nem csak ideiglenes a kivonulásuk, nagy tétekben lehet rá fogadni, hogy egy jó darabig nem látunk ilyen gépet Ferihegyen. Sármelléken esetleg, ők megint bizakodnak, hogy  tavasszal rájuk talál az ír fapados.

A cég már korábban is felhívta a BA figyelmét arra, hogy ők olcsóbb árakat szeretnének az itt maradásuk érdekében.  Mivel süket fülekre találtak, ma le is húzzák nálunk a rolót és arréb viszik a nagysikerű járataikat, nekünk meg marad Pozsony, ha velük akarunk repülni. Nem csak nálunk büntetnek. Korábban otthagyták már a cseh fővárost is, s épp a héten jelentették be, hogy - válaszul egy német kormánylépésre - jelentősen visszavágják a  németországi jelenlétüket. Hahn-ban például 30%-kal csökkentik a járataik számát és három gépet rögtön haza is visznek.

Ja a Budapest Airportnak azért még annyit üzentek az írek, hogy érdemes lenne folytatni a belga, spanyol és olasz repterek példáit ill. a régióban Riga, Kaunas, Krakkó vagy Pozsony költségcsökkentő példáit, akik sikeresen dolgoznak együtt a Ryanairrel, hogy fejlesszék a turizmust és ne gátolják azt.

A bejegyzés trackback címe:

https://lokoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr622407428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Írországi Utazók · http://www.reserva.blog.hu 2010.10.29. 23:44:58

Sajnos ez van..Hiába volt szinte mindíg teltház a dublini járton.
BP-re marad az Aerlingus és Malév innen.
De legalább Oslóba 0.02E-ért el lehet jutni cserébe :)

cbc 2010.10.30. 14:55:21

A jó ég áldja őket, nem fognak hiányozni. Ezt a hisztit félévente eljátsszák egy rakás repülőtérrel Európa-szerte.

"régióban Riga, Kaunas, Krakkó vagy Pozsony"

Bocsánat, ezek a repülőterek össze sem mérhetőek Feriheggyel. Pozsony pl. olyan mint egy közepes MÁV-pályaudvar. :)

Catella 2010.10.30. 16:18:05

És most az agyondicsért Pozsonyban is szűkítenek:)

Sylba 2010.10.30. 16:56:43

igazából, ha maradnának, akkor lehet, hogy több olcsóbb fapados is jönne. De mivel nem adnak kedvezményeket, ezért messzire elkerül minket a Ryanair is és a tavaly elköltözött Air Berlin is. És amikor ezeknek a cégeknek a honlapjára tekintek rácsodálkozok, hogy a balkáninak tartott Romániából több reptérről is üzemel.

Bárki bármit mond, igy ez ad Romániának, Lengyelországnak sok sok utast, vendégéjszakát, így bevételt, munkát. Ez egy ördögi kör.

Én még a két éve megboldogult (2008 szünt meg a desztináciő) Budapest-Bréma járat utasa voltam, tele volt a járat, de Bud nem engedett törölték. Most meg végleg ellépnek.

Viszont, hogy a BUD-nak miért éri meg, hogy drágán adja kevés cégnek ( és olyan színvonalon, hogy ez egy posztot megérhetne pl : éjszaka jössz nincsen semmi utazási lehetőség stb meg BUD 1-nél a felüljáró. :S ) a szolgáltatásait.

De hát igen nem ártana gondolkodni, hogy lassan törekszünk nagy pénzre ( ezt csinálják nyugaton ) vagy rögtön a nagyobbnak tünőre.

és még egy mondat a Mávról. Most olvastam, hogy végre felújítják a BUD1-en végre a vonat átjárót, ami nem is ártana mert 3 év után úgy leamortizálták, hogy nem kommentálnám. Graffiti-piszok-kos pisi :S Viszont hogy a Máv is valahová jusson kéne az árakon változtatni, azért hogy kétszer annyiba kerül eljutni Nyíregyházára, mint Bécsbe az azért tanulságos.

Sylba 2010.10.30. 16:57:41

@Írországi Utazók: Malév nem biztos, tudod télen szokott offolni a Dublini vonalon, az a sztenderd.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2010.10.30. 21:18:21

@Sylba:
Románia és Lengyelország a vengégmunkások miatt szerintem külön kategória. Ha nem lesznek, majd ott is sorra szűnnek meg a bázisok. Nem hiszem, hogy spanyol turisták ezrei ostromolják pl. Temesvárt... :)

Sylba 2010.10.30. 21:36:28

@lokoszt: Igen, de azért sok magyar is onnan indul, ha nem is azért hogy megnézze TEmesvárt, hanem mert olcsóbb. Pozsony dettó. MEg van olyan desztináció, ami sokkal olcsóbb. Az írások közül azért kevesebb kezdődik úgy, hogy indulás Bud Terminál 1, és ezen a Bud-nak kéne változtatnia.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2010.10.30. 21:53:43

@Sylba:
Világos, nekem csak a vendégéjszakán akadt meg a szemem, szerintem a kutya nem megy jó néhány városba akkor sem, ha van 6-8 fix fapados járat. Én még egyszer sem láttam/hallottam spanyol turista családot a BCN-TSR járaton.

Írországi Utazók · http://www.reserva.blog.hu 2010.10.31. 12:32:24

@Sylba: Tavaly valóban 'kiszálltak' télre, de az idén úgy néz ki maradnak, mert a téli mentrendben benne van. Most, hogy csak ketten maradnak a 'vonalon' valószínűsítem a még jobb kihasználtságot náluk is.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2010.11.07. 20:50:00

maradjunk annyiban, BUD elég jó kedvezményeket adott az új járatnyitóknak. MOLnak az olcsó se elég olcsó, ha nem ingyen van. a dublini járatnak nem kommentálnám a közönségét, akiknek a jegye nem [dáblinba] hanem [dúblinba] szólt, természetesen a kivételeknek jár a tisztelet. nyomták a kamu dumát, hogy nincs kereslet, de a gépek azért fullon mentek.
pozsonnyal példálózni meg felesleges mióta a "nemzeti" SE kukában landolt leszopnak bárkit, csak használja a repterüket. akár gombokért. majd ha kezdenek hazaköltözni a vendégmunkások, ott is kuka lesz, a síszezon nem fogja eltartani őket, más meg nincs.

DePassant 2010.11.10. 00:24:12

@sYg: hehe az írek simán "dublin"-nak ejtik :) vagyis amolyan átmenet az á és az u között. attól függ mennyire erős az akcentusuk.
persze a lényeget értem... csak gondoltam kötözködöm kicsit :)

evanagy 2010.12.09. 11:57:47

Én Londonba mentem velük Sármellékről ha minden igaz 2 éve és tömve volt a repülő és a szolgáltatással is teljesen meg voltam elégedve. Mind repülő mind pedig a reptér szempontjából. Nem is értettem miért szüntették be a járatot, de nem rég olvastam, hogy elég rossz gazdasági helyzetbe van a cég és nem csak Magyarországot ajándékozta meg járatcsökkentésekkel. Szóval nem biztos, hogy Budapestet kell hibáztatni mindenért.

stuncenpudli 2010.12.13. 14:54:17

Nem hanem mert Ők olcsóak akartak akarnak maradni, és ezt ugye nem lehet ha drágulnak a fenntartási költségeik... Itt meg ez van idehaza is válság van az árakat emelni kell...

Írországi Utazók · http://www.reserva.blog.hu 2011.01.30. 16:10:17

@evanagy: "de nem rég olvastam, hogy elég rossz gazdasági helyzetbe van a cég" wooh.. nem tudom ez hol jelent meg. 318 millió euró nyersége volt a Ryanairnek tavaly, azt nem mondanám rossz gazdasági helyzetnek. Nem a Malév volt esetleg? :) Jelen pillanatban az egyetlen légitársaság aki bővíti a járatait (amely reptéren szívesen látott). BP-en akkor látjuk őket viszont ha BP ezt kéri és hajlandó tárgyalni, addig semmi esély rá.
süti beállítások módosítása