Fapadbarát repterek

Fapadossal okosan

Az akciókat, hirdetéseket látva sokakban felmerülhet: tényleg lehet ingyen repülni? Ha ingyen nem is, de néhány €-ért már simán. Egy-egy utazás előtt célszerű alaposan felkészülni a légitársaságból, a reptérből, a városból. Érdemes tisztában lenni a "játékszabályokkal." Történeteiteket, élményeiteket a lokoszt kukac gmail pont com címre várjuk.

Lájk

Kommentek

Címkék

ace (6) airberlin (9) ams (3) amsterdam (4) anglia (3) barcelona (20) bcn (20) bécs (4) bergamo (19) beszámoló (122) bristol (6) brüsszel (3) bts (10) bud (22) budapest (59) clickair (4) csomagdíj (3) dublin (3) easyjet (35) eindhoven (3) ellenőrzés (4) erdély (4) fapados (189) forli (5) franciaország (3) genf (5) girona (3) hahn (3) helyi info (13) ibiza (4) isztambul (4) katalónia (10) kézipoggyász (6) kijev (3) koppenhága (3) lanzarote (6) liverpool (3) lokoszt (144) london (8) lowcost (150) ltn (6) luton (6) madrid (6) mallorca (5) malmö (3) málta (3) manchester (4) milánó (3) nyaralás (3) olaszország (13) olcsó repülőjegy (61) online checkin (3) párizs (6) pmi (6) poggyász (3) portugália (4) pozsony (9) psa (3) repülés (10) repülőjegy (4) repülőterek (31) riga (3) rimini (5) róma (6) ryanair (96) santander (3) schwechat (3) security (3) skyeurope (20) spanyolország (36) stockholm (7) temesvár (7) tenerife (5) törlés (3) trapani (3) treviso (3) tsf (3) tsr (8) uk (3) utazás (118) városlátogatás (53) városok (56) Varsó (3) vie (5) weeze (4) wizz (72) wizzair (140) Címkefelhő

Stockholm, Pozsonyból 0,01-ért

2009.05.17. 10:54 | sYg | 2 komment

Címkék: utazás beszámoló ryanair fapados lowcost lokoszt

Kivi000 járta meg Stockholmot 0.01 júróért, az ő beszámolóját olvashatjátok.  Ez még egy 007-es MI6 ügynöknek is becsületére válna :) Köszönjük!

Még februárban a nagy 0.01€-s akcióban lőttem pár jegyet Pozsony - Skavsta útvonalra. Sajnos közben a haverék pénzét elvitte a válság, így egyedül vágtam neki az útnak. Mivel Pécsről közösségi közlekedéssel lehetetlen lett volna a reptérre ki meg visszajutni így maradt az autó. (S még igazából így se lett sokkal drágább.) 
Természetesen nem a méregdrága parkolóban parkoltam hanem a Low-cost airlines topikban olvasott néninél. Teljesen korrekt, a 4 nap + az két transzfer 27€ volt. (Az átvariált buszozás miatt megérte a 7€ a kétszeri átszállás helyett.)

BTS-NYO FR1603 (máj. 9.)

A reptéren semmi izgalmas, a szeku 2 perc, utána a gép indulásáig kihasználtam az ingyen wifit. :) Buszozás nem volt kisétáltunk szépen. A hátsó lépcső szokásosan üres volt, így ott hamar fent voltam. Le is huppantam egy ablak mellé, sajnos későn eszméltem, hogy jó párás, ami kicsit korlátozta a kilátást. No de mindegy. A gép bőven nem volt tele, elöl-hátul (asszem) 6-6 sor le volt zárva. A repülés eseménytelen, érkezés fanfárral, elsőre furcsa volt, hogy nincs guruló út hanem a futópályán nyomtunk egy gyors hátra arcot.
Mivel csomagom nem volt így hipp-hopp a buszoknál voltam, előre neten vettem jegyet a Flygbussarna járatára, ezzel sem volt gond. (A Ryan buszok is jöttek-mentek becsülettel, de jórészt üresen. Nem csodálkoznék ha hamar megszűnnének.) Sajnos a képen látható hölgy nem volt szolgálatban...

 

Stockholmban vettem egy 3 napos Stockholm kártyát, így nem unatkoztam, jártam a várost és a múzeumokat bőséggel. Van mit nézni. :) Az éjszakákat a Magyar Házban töltöttem, ez a környék legolcsóbb szállása, s az alvásra tökéletes volt.

Lengyel partok
 

NYO-BTS FR1602 (máj. 12.)
Mivel a gép délután ment így délelőtt még gyorsan kicsit várost néztem, ebédeltem egyet a maradék koronából s megcéloztam a buszállomást. Az első buszra nem is fértem fel, megtelt. Szerencsére időben voltam, a terv szerint úgyis csak a következővel akartam menni. Így simán kint voltam a reptéren. Itt a kézipogyókat jobban nézték, a beléptetésnél mérleg is volt. Igaz csak a brutálisan kilógóakat mérték le, az enyémet nem. Egyébként figyeltem, a népek 90%-nak túlméretes volt a csomagja, a 20 cm-es oldalt szinte mindenki túllépte. A szekunál valamiért becsipogtam, de cserébe egy fiatal svéd néni tapizott végig. :)

Itt már jobban tele volt a gép, kb. 90% lehetett. A pontossággal nem volt gond, fanfár is járt. Útközben 3€-ért ittam egy kapucsínót, repjegyár pótléknak jó volt, de egyébként nagyon híg... Itt már jobbak voltak a kilátások (az ablakon) s a sztyuvik is csinosak. :) Pozsonyban buszoztunk egy pár száz métert aztán fél percen belül kint voltam a reptér előtt. Telefon a néninek, aki kb 10 perc múlva jött is s az autó is egyben megvolt még. :) Aztán már csak haza kellett döcögni Pécsre, ami időben az út hosszabbik fele...

A bejegyzés trackback címe:

https://lokoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr151126304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AP! (törölt) 2009.05.17. 17:25:10

ezt a jegyet én is megtaláltam, csak valahogy stockholmra fájt volna három napot szánni. ezért a 6 ft-ra még 0.5 ft-ot rádobva megjártuk rigát, onat kocsival tallint is. asszem ebből a jegyből kihoztuk, amit lehetett :]
süti beállítások módosítása