A VisitBritain és az easyJet közös, játékos akciót indít repülőjegyekért
A VisitBritain és Európa vezető diszkont légitársasága, az angol easyJet játékos akcióba lendült, hogy a haladó szellemiségről, változatosságáról és hagyományőrzéséről híres hét kulcsfontosságú angol várost, köztük Londont mutassa be, ezúttal kicsit másként.
Bárki, aki 2010. március 31-ig regisztrál a www.visitbritain.hu/cities honlapon részt vehet egy tudásalapú játékban. Hogy mi a játék célja? Az elméleti tudást gyakorlati ismeretre váltani, azaz megnyerni a két főre szóló három napos utazás egyikét. Londoni úti cél esetében a nyertesek az easyJet-tel repülnek majd 2010. április 15. és 2010. június 15. között.
Három nyertese azonban már biztosan van a játéknak! Ugyanis a budapesti VisitBritain iroda és az easyJet utazást ajánlott fel három tizenéves fiatalnak, akiket nemrég gyógyítottak daganatos betegséggel a Tűzoltó Utcai Gyerekklinikán.
Peter Voets, az easyJet magyarországi marketing igazgatója szerint: „A ’Cities’ kampány fantasztikus lehetőség, hogy a látogató az Egyesült Királyságba utazva felfedezze az említett városokat. Célunk a brit városokban rejlő élményekre irányítani a figyelmet.”




